Przyjmowanie skarg i wniosków w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu
- W Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są przez Dyrektora lub osobę przez Dyrektora upoważnioną.
- Dyrektor Pogotowia przyjmuje skargi i wnioski w siedzibie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu przy ul. Ziębickiej 34- 38 p. 312 (IIIp.) w poniedziałek i w środę od godz.10.00 –13.00 oraz we wtorki od godz. 13.00-15.00.
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą faksu, poczty elektronicznej, ustnie do protokołu.
adres e-mail: sekretariat@pogotowie-ratunkowe.pl
nr. tel.: 71 77 31 500
- Jeżeli skarga lub wniosek ( w tym pochwała lub podziękowanie) wpłynie bezpośrednio do jednostki organizacyjnej PR, kierownik jednostki obowiązany jest przekazać ją niezwłocznie Dyrektorowi Pogotowia.